ငယ္ရြယ္၊ ထက္ျမက္ေသာ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္(သို့) The Chic မဂၢဇင္း၏ ပဲ့ကိုင္ရွင္ ေဒါက္တာႏုျမတ္

စြယ္စံုမီဒီယာ Group ဆိုေသာ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ က်န္းမာေရး၊ ပညာေပးသုတ၊ ရသမ်ားစြာျဖင့္ မဂၢဇင္း၊ ဂ်ာနယ္မ်ားကို ထုတ္ေဝ ျဖန္႔ခ်ိေပးေနသည့္ ဆရာ ေဒါက္တာ တင္ထြန္းဦးႏွင့္ ဆရာမေဒါက္တာ ေဒၚခင္မိုးမိုးတို႔၏ မီဒီယာလုပ္ငန္းမ်ားကို မိသားစုဝင္ တစ္ဦးအေနျဖင့္ ပါဝင္ ကူညီ ေဆာင္ရြက္ေပးေနေသာ ဆရာမ ေဒါက္တာ ႏုျမတ္သိဂႌဦးႏွင့္ လွ်ပ္တစ္ျပက္ ေမးခြန္း(၈)ခု ေမးျမန္းျဖစ္ခဲ့ပါသည္။

လတ္တေလာ လူငယ္စာဖတ္ ပရိသတ္မ်ား အႀကိဳက္ေတြ႕စရာ 'The Chic' မဂၢဇင္းကိုလည္း အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ အျဖစ္ တာဝန္ယူ လာခဲ့ရသည့္ ေဒါက္တာ ႏုျမတ္သိဂႌဦး၏ ႀကိဳးပမ္း တင္ဆက္ခဲ့ေသာ နည္းလမ္းမ်ားကို စာဖတ္ပရိသတ္မ်ား သိရွိႏိုင္ေစရန္ အတြက္
Su ။ ေမးခြန္းေတြရဲ႕ ပြဲဦးထြက္အေနနဲ႔ The Chic ဆုိတဲ့နာမည္ကုိ မဂၢဇင္းတစ္အုပ္ အထိျဖစ္လာဖုိ႔ စတင္ေရြး ခ်ယ္ခဲ့တာ ကေနစၿပီး ေျပာေပး ပါေနာ္။
Nu ။ လူငယ္ေတြအႀကိဳက္ ခပ္သြက္သြက္ Quailty မဂၢဇင္းတစ္အုပ္ ထုတ္မယ္လုိ႔ ရည္ရြယ္ၿပီးကတည္းက မဂၢဇင္းနာမည္ကုိ အားလုံး ဝုိင္းစဥ္းစားခဲ့ၾကတယ္။ အဓိပၸာယ္လည္း ျပည့္ဝရမယ္။ ေခတ္လည္းဆန္ရမယ္။ နားလည္း စြဲလြယ္ရမယ္ဆုိၿပီးေတာ့ေပါ့။ ဒီလုိနဲ႔ နာမည္အမ်ဳိးမ်ဳိး ဝုိင္းစဥ္းစားၾကၿပီး ေနာက္ဆုံးမွာ Chic ဆုိတဲ့ စာလုံးအဓိပၸာယ္ကုိ ႀကိဳက္လုိ႔ The Chic ဆုိၿပီး နာမည္ေပးျဖစ္သြားတာပါ။ Chic ကုိ ရွီးခ္လုိ႔ အသံထြက္ရေပမယ့္ အမ်ားစုကေတာ့ ခ်စ္ခ္(Chick) လုိ႔ပဲ အလြယ္ေခၚၾကပါတယ္။ အဓိပၸာယ္ကေတာ့ ေခတ္ ဆန္ေက်ာ့ေမာ့ျခင္း၊ သားနားခံ့ညားျခင္း၊ စတုိင္ရွိျခင္း လုိ႔အဓိပၸာယ္ရပါတယ္။ ေခတ္မီၿပီး စတုိင္က်တဲ့ဘဝရရွိ ေစဖုိ႔ ရည္ရြယ္ၿပီး The Chic မဂၢဇင္းကုိ စီစဥ္ထုတ္ေဝ ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။
Su ။ ။ Fashion Health & Beauty,Life Style, Celebrities နဲ႔ Entertainment ေတြဟာ Quality မဂၢဇင္းႀကီးတုိင္းမွာ မပါမျဖစ္ က႑ႀကီးေတြလုိ ျဖစ္ေနပါၿပီ။ ဒါေပမဲ့ The Chic မွာ ထူးျခားခ်က္တစ္ခု ေတြ႕ထားပါတယ္။ အဲဒါက Movie's Errors စာမ်က္ႏွာပါ။ အဲဒီစာမ်က္ႏွာကုိ ဘယ္လုိ စိတ္ကူးနဲ႔ ေမြးဖြားခဲ့တာပါလဲ။
Nu ။ ဟုတ္တယ္။ အဲ့ဒီက႑ကုိ စာဖတ္ပရိသတ္ေတြ အႀကိဳက္ေတြ႕ ေနၾကတယ္။ အဓိကကေတာ့ စာဖတ္သူေတြ အပန္းေျပဖုိ႔၊ ဗဟုသုတရေစဖုိ႔ ရည္ရြယ္ၿပီး ထည့္ျဖစ္ခဲ့တာပါ။ ႏုိင္ငံတကာက နာမည္ႀကီး ဇာတ္ကားေတြမွာလည္း ဒီလုိအလြဲမ်ဳိးေလးေတြ ရွိေနပါလား။ ဒီလုိမွားတတ္ပါလားဆုိတာကုိ သိရေအာင္ပါ။ အယ္ဒီတာတစ္ဦးျဖစ္တဲ့ ေဝေဝလႈိင္ရဲ႕ စိတ္ကူးပါ။ ႏွစ္သက္စိတ္ဝင္စားၾကတယ္ဆုိလုိ႔ ဝမ္းသာပါတယ္။
Su ။ Quality Magazine ဆုိတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ စာအုပ္သား ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ရပ္တည္ႏုိင္ဖုိ႔အျပင္၊ စာဖတ္ပရိသတ္ လက္ခံႏုိင္မယ့္ အေၾကာင္းအရာေတြကုိ ဘယ္လုိ Idea နဲ႔ စီစဥ္ခဲ့တာပါလဲ။
Nu ။ Quality မဂၢဇင္းစစ္စစ္ျဖစ္ဖုိ႔ အတြက္ စာအုပ္ဒီဇုိင္းပုိင္း၊ စာအုပ္သားပုိင္းေရာ ပါဝင္တဲ့ အေၾကာင္းအရာပုိင္းေတြကုိပါ ေသခ်ာႀကိဳးစားၿပီး အားစုိက္ထားပါတယ္။ တစ္အုပ္လုံးကုိ ေရာင္စုံေၾကြစကၠဴနဲ႔ ႐ုိက္ထားၿပီး ဒီဇုိင္းအေရာင္အေသြး၊ ပုံေရြးခ်ယ္မႈ၊ Presentation ကအစ လုံးဝ ဆန္းသစ္ ေနေအာင္ စီစဥ္ထားပါတယ္။ အထဲမွာပါဝင္တဲ့ ေဆာင္းပါးေတြ၊ အင္တာဗ်ဴးေတြ၊ က႑ေတြကုိ မဂၢဇင္းထုတ္ဖုိ႔ စစီစဥ္ကတည္းက ေသခ်ာစဥ္းစား ေရြးခ်ယ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ႏုိင္ငံတကာမဂၢဇင္းေတြ၊ ျပည္တြင္း Quality မဂၢဇင္းေတြကုိ ဖတ္ၾကည့္၊ ေလ့လာၾကည့္ကာ စာဖတ္ပရိသတ္ေတြ ဘယ္လုိ အေၾကာင္းအရာေတြကုိ စိတ္ဝင္စားေနၾကသလဲ။ စိတ္ဝင္စားႏုိင္မလဲ။ ဘယ္လုိ အေၾကာင္းအရာေတြက စာဖတ္ပရိသတ္ေတြ အတြက္ အက်ဳိးရွိေစႏုိင္မလဲ။ အသုံးဝင္ႏုိင္မလဲ။ ဘယ္လုိ Presentation အသစ္နဲ႔ခ်ျပရမလဲ စသျဖင့္ ေလ့လာဆန္းစစ္ၿပီးမွ အေကာင္းဆုံး ျဖစ္ေအာင္ စီစဥ္ခဲ့ၾကတာပါ။
မဂၢဇင္းကုိ ခုေခတ္မွာ လူေတြစိတ္ဝင္စားေနၾကတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြ ျဖစ္တဲ့ Fashion (ဖက္ရွင္)၊ Health and Beauty (က်န္းမာေရးနဲ႔အလွအပ)၊ Life Style (လူေနမႈပုံစံ)၊ Celebrities (ထင္ေပၚေက်ာ္ၾကားသူမ်ား)နဲ႔ Entertainment (ေဖ်ာ္ေျဖေရး) ဆုိၿပီး ေခါင္းစဥ္ႀကီးငါးခုခြဲကာ ေသေသသပ္သပ္ နဲ႔ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ Fashion ဆုိရင္လည္း ေခတ္စားေနတဲ့ Fashion Trend ေတြ၊ Fashion Shopping Guide၊ အမ်ဳိးသား Fashion ပါမက်န္ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ Health and Beauty အပုိင္းမွာဆုိရင္လည္း က်န္းမာေရးနဲ႔ အလွအပေဆာင္းပါး ေတြကုိ ဗဟုသုတရေစဖုိ႔ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး တင္ဆက္ထားပါတယ္။ Fitness အတြက္ ကကြက္ေတြ၊ အာခီဒုိ ကစားနည္းေတြကုိလည္း ေဖာ္ျပေပးထားပါတယ္။
Lifestyle အပုိင္းမွာ အခ်စ္ေရး၊ အိမ္ေထာင္ေရး၊ ပညာ ေရး၊ အလုပ္အကုိင္၊ ေအာင္ျမင္ေရး၊ လူမႈေရး၊ ပရဟိတ၊ စိတ္ခြန္အားျဖည့္ေရး စသျဖင့္ စုံေစ့ေနေအာင္ စီစဥ္ေပးထားပါတယ္။ Relaxing Time! ဆုိတဲ့ က႑မွာလည္း အႏုပညာရွင္ေတြရဲ႕ အပန္းေျဖနည္းေတြကုိ တစ္လနဲ႔တစ္လ မ႐ုိး ေအာင္ တင္ဆက္ေပးထားပါတယ္။ Celebrities အပုိင္းမွာေတာ့ ျပည္တြင္းျပည္ပ အႏုပညာရွင္ေတြအေၾကာင္း အင္တာဗ်ဴးေတြကုိ တဝႀကီးေဖာ္ျပေပးထားပါတယ္။ I Love My Hometown၊ My View On Opposite Sex၊ Celebrities' Hobbies၊ Celebrities' Crazy၊ First and Best စသျဖင့္ ေခါင္းစဥ္ေလးေတြခြဲကာ စိတ္ဝင္စားဖုိ႔ေကာင္းေအာင္ စီစဥ္ထားပါတယ္။
ေနာက္ဆုံးအပုိင္းျဖစ္တဲ့ Entertainment အပုိင္းမွာ လည္း စာအုပ္၊ သီခ်င္း၊ ႐ုပ္ရွင္အၫႊန္းေတြကုိေဖာ္ျပထားတဲ့ To Do List၊ လက္ေဆာင္ေပးဖုိ႔အတြက္ အႀကံျပဳထားတဲ့ Gift Guide၊ ေဗဒင္၊ Inbox၊ Movie's Errors၊ Heart's Window ဆုိၿပီး က႑ေတြ ထပ္မံခြဲကာ ေဖာ္ျပေပးထားပါတယ္။ စာအုပ္တစ္အုပ္လုံးကုိပရိသတ္ လက္ခံေအာင္အားထုတ္ထားပါတယ္။ အဓိကကေတာ့စာဖတ္သူေတြအတြက္ ၿပီးျပည့္စုံတဲ့မဂၢဇင္းျဖစ္ေစလုိတဲ့ Idea နဲ႔ စီစဥ္ခဲ့တာပါ။
Su ။ The Chic ရဲ႕ ပထမ ဆုံးစာအုပ္မွာ စာမ်က္ႏွာ(၁၆ဝ)နဲ႔ စတင္ထုတ္ေဝခဲ့ၿပီး၊ ဒုတိယေျမာက္ စာအုပ္မွာေတာ့ (၁၇၆)မ်က္ႏွာအထိ တုိးပြားလာတာကုိ ျမင္ေတြ႕ရေတာ့ မဂၢဇင္းတစ္အုပ္ အေနနဲ႔ လစဥ္တုိင္း စာမ်က္ႏွာ တုိးတုိးသြားရဖုိ႔ ရည္ရြယ္ထားတာပါလား။ ဘာေၾကာင့္ပါလဲ။
Nu ။ လစဥ္စာမ်က္ႏွာ တုိးသြားဖုိ႔ေတာ့မရည္ ရြယ္ပါဘူး။ မဂၢဇင္းကုိ စာမ်က္ႏွာ (၁၆ဝ)နဲ႔(၁၈ဝ)ၾကား ထုတ္မယ္လုိ႔သာ ရည္ရြယ္ထားတာပါ။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆုိေတာ့စာအုပ္ကုိ က်စ္က်စ္လ်စ္လ်စ္နဲ႔ကုိင္ဖတ္ရလြယ္ ကူတဲ့ Size ျဖစ္ေစခ်င္လုိ႔ပါ။ စာမ်က္ႏွာေဖာင္းပြေနမွာ ကုိလည္း မလုိလားပါဘူး။ စာမ်က္ႏွာတုိင္းကုိ စာဖတ္ သူေတြအတြက္ ဗဟုသုတရရင္ရ မရရင္ ေဖ်ာ္ေျဖမႈရေစဖုိ႔ အေသးစိတ္ကအစ စနစ္တက် ႀကိဳးစားထားပါတယ္။
Su ။ ပရိသတ္လက္ခံတဲ့ မဂၢဇင္းတစ္အုပ္ အျဖစ္ ကုိ ဒုတိယအႀကိမ္နဲ႔တင္ ရရွိသြားတဲ့အေပၚမွာ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဘယ္လုိ သုံးသပ္မိပါသလဲ။
Nu ။ ပရိသတ္လက္ခံတဲ့ မဂၢဇင္းလုိ႔ သတ္မွတ္လုိက္တဲ့ အတြက္ ေက်းဇူးအရမ္းတင္ပါတယ္။ အဓိကကေတာ့ ပရိသတ္ေတြရဲ႕ လုိအပ္ခ်က္နဲ႔ ကုိက္ညီသြားလုိ႔လုိ႔ ထင္ပါတယ္။ အယ္ဒီတာအဖြဲ႕၊ ဒီဇုိင္နာအဖြဲ႕၊ Marketing အဖြဲ႔၊ Production အဖြဲ႕နဲ႔ ပံ့ပုိးကူညီသူေတြ အားလုံး ဝုိင္းဝန္း ႀကိဳးပမ္းၾကလုိ႔လည္း ဒီလုိအေျခအေန ေရာက္လာတာပါ။ ကုိယ္ေတြခ်ျပတဲ့ Idea ေတြ၊ Presentation ေတြကုိ လက္ခံလုိ႔ ဝမ္းသာပါတယ္။ အခုဆုိရင္ စာဖတ္ပရိသတ္ေတြ ႏွစ္သက္ၾကေၾကာင္း၊ ေစ်းကြက္ထဲ ေနရာရလာၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ျပန္ၾကားရလုိ႔ကြၽန္မတုိ႔ The Chic အဖြဲ႕သားေတြ အကုန္ဝမ္းသာ ပီတိျဖစ္ၾကရပါတယ္။ ေအာင္ျမင္ေအာင္ ဆက္လက္ၿပီး ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ ဆက္လက္ၿပီး အားေပးၾကပါဦးလုိ႔လည္း ေျပာခ်င္ပါတယ္။ မဖတ္ရေသးသူေတြလည္း ျမည္းစမ္းၿပီး ဖတ္ၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္။
Su ။ ေနာက္ထပ္ဆန္းသစ္၊ ပါဝင္လာဦးမယ့္ အစီအစဥ္ေတြရွိခဲ့ရင္ လည္းေျပာေပးပါေနာ္။
Nu ။ The Chic မဂၢဇင္းကုိ တစ္လထက္ တစ္လပုိၿပီး ေကာင္းေအာင္ ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ ဇန္နဝါရီလကစၿပီး ဆရာအတၱေက်ာ္ရဲ႕ ဘဝအေမာေျပဖုိ႔ အေျဖရွာစုိ႔က႑နဲ႔ ရသပုိင္းအေနနဲ႔ ဝတၴဳတုိေလးေတြ ေဖာ္ျပေပးမွာပါ။ ဒါ့အျပင္ မခ်ျပရေသးတဲ့ အစီအစဥ္ေတြလည္း အမ်ားႀကီးရွိပါေသးတယ္။ ေနာက္တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ခ်ျပမွာပါ။ ေစာင့္ၾကည့္ေပးၾကပါေနာ္။
Su ။ ဒါက Personal ေမးခြန္းပါ။ ဆရာဝန္ဘြဲ႕ရၿပီးသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ပါလ်က္နဲ႔ စာေပလုပ္ငန္းကုိ မိသားစုနဲ႔အတူ လုပ္ကုိင္ေနတာဟာ သင္ၾကားခဲ့တဲ့ ေဆးပညာေတြအတြက္ ႏွေျမာစရာ ေကာင္းတယ္လုိ႔ ေဒါက္တာႏုျမတ္ မထင္မိဘူးလား။
Nu ။ ဟုတ္ကဲ့။ အဲလုိေတာ့ လာလာေမးၾကပါတယ္ရွင့္။ ဒါေပမဲ့ ေဆးပညာဘြဲ႕ ရၿပီးသူတုိင္းလည္း ေဆးကုၾကတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ကုိယ္သင္ထားတဲ့ ေဆးပညာနဲ႔ဆက္စပ္ၿပီး NGO အပိုင္း၊ Research အပုိင္း၊ Teaching အပုိင္းစသျဖင့္ အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ ဆရာဝန္ေတြ အမ်ားႀကီးပါပဲ။ အဲလုိပဲ ႏုျမတ္တုိ႔ မိသားစုအေနနဲ႔ ဆရာဝန္ေတြျဖစ္ၿပီး ေဆးမကုေပမယ့္ ကုိယ္တတ္ထားတဲ့ ေဆးပညာကုိ ကုိယ္ဝါသနာပါတဲ့ စာေပနဲ႔ဆက္စပ္ၿပီး ပညာေတြ ျဖန္႔ေဝေပးေနတာေၾကာင့္ ႏွေျမာစရာေကာင္းတယ္ လုိ႔ေတာ့ မထင္ပါဘူး။ ႏုျမတ္တုိ႔ရဲ႕ စြယ္စုံမီဒီယာ ကေန အာေရာဂ်ံ က်န္းမာေရးမဂၢဇင္း၊ Good Health က်န္းမာေရးနဲ႔အလွအပ ဂ်ာနယ္ထုတ္ေဝၿပီး ျပည္သူအားလုံးကုိ ကုိယ္သိထားတဲ့ က်န္းမာေရးဗဟုသုတ၊ က်န္းမာေရး အသိေတြ ျဖန္႔ေဝေပးရလုိ႔ ပီတိေတာင္ျဖစ္ရပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ကုိယ္ဝါသနာ ပါတာလည္း လုပ္ရတယ္။ မိသားစုလုပ္ငန္း ျဖစ္လုိ႔ မိဘကုိကူညီရာလည္း ေရာက္တာေၾကာင့္ ဒီလုပ္ငန္းလုပ္ရတာကုိ ဝမ္းသာဂုဏ္ယူမိပါတယ္။
Su ။ ေဒါက္တာႏုျမတ္ရဲ႕ ''ဂ်င္ဆင္းေျမေရာက္ ကင္မ္ခ်ီေန႔ရက္မ်ား'' ခရီးသြားေဆာင္းပါးစာအုပ္ ထြက္ၿပီး ေနာက္ထပ္စာအုပ္ေတြ ထပ္ထြက္ဖုိ႔ရွိပါသလား။
Nu ။ ဟုတ္ကဲ့ရွိပါတယ္။ ဂ်ာနယ္၊ မဂၢဇင္းေတြမွာ ေရးသားခဲ့တဲ့ က်န္းမာေရးေဆာင္းပါးတခ်ဳိ႕ကုိ စာအုပ္အျဖစ္ ထုတ္ဖုိ႔ရွိပါတယ္။ ဥေရာပ ခရီးသြား ေဆာင္းပါးရွည္ႀကီးကုိလည္း ေရးသားေနပါတယ္။ စာအုပ္အျဖစ္ ထုတ္ေဝဖုိ႔လည္း ရည္ရြယ္ထားပါတယ္။ ကြၽန္မေရးတဲ့ ခရီးသြားေဆာင္းပါးေတြကုိ ေစာင့္ဖတ္ေနၾကတဲ့ ပရိသတ္ႀကီးကုိလည္း တစ္လက္စတည္း ေတာင္းပန္ခ်င္ပါတယ္။ The Chic မဂၢဇင္းအတြက္ ေန႔ေရာညပါ စိတ္ႏွစ္ၿပီး အားစုိက္လုပ္ေနရလုိ႔ ခရီးသြားေဆာင္းပါးဘက္ မလွည့္ျဖစ္ေသးတာပါလုိ႔။ ဒါေပမဲ့ ေနာက္ႏွစ္အတြင္းမွာ ထြက္ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ သည္းခံၿပီး ေစာင့္ဖတ္ေပးၾကပါေနာ္။ ကြၽန္မအားစုိက္ထားတဲ့ The Chic မဂၢဇင္းကုိလည္း အားေပးၾကပါလုိ႔လည္း ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ဒီအင္တာဗ်ဴးကုိ စီစဥ္ေပးတဲ့ သူငယ္ခ်င္းဆုကဗ်ာ၊ ေဖာ္ျပေပးတဲ့ လွ်ပ္တစ္ျပက္ဂ်ာနယ္နဲ႔ စာဖတ္ပရိသတ္ႀကီးမ်ား အားလုံးကုိ အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္။
ဆုကဗ်ာမွတ္တမ္းတင္သည္။

0 comments:

Sukabyar

Sukabyar
အႏုပညာကိုျမတ္ႏိုးသူ(Actress,Publisher in Myanmar)
 

. Design by Insight © 2009